Voor wie al enige tijd klant is bij Kroton, is het overduidelijk: we zijn voortdurend in beweging. Cijfer- en klant-gewijs: want afgelopen jaar mochten we (nieuwe) klanten verrassen met nieuwe fiscale insteken, overloopmomenten en geoptimaliseerde boekhoudingen.
Maar ook collega-gewijs zijn we gegroeid. Wat ooit begon als een knus kantoor met een handvol medewerkers, is nu getransformeerd tot een team van meer dan 15 toegewijde boekhouders, verspreid over twee locaties, die dagelijks werken aan een nog betere boekhoudkundige dienstverlening.
Hoewel bijna dagelijks contact tussen onze kantoren in Hofstade (bij Mechelen) en Meise compleet normaal is, markeerde vrijdag 25 augustus een zeldzame gebeurtenis die de Krotoners samenbracht. Ons voltallige team van boekhouders begaf zich naar Hof Ter Musschen in Kraainem voor een gezellige bijeenkomst, onder het genot van een hapje en een drankje.
Hier kregen we niet alleen de kans om bij te praten, maar ook om de recentste ontwikkelingen door te nemen en belangrijke updates te delen. Dit betekent dat je persoonlijke dossierbeheerder nu nog beter voorbereid is om je met raad en daad bij te staan, en samen met jou een langdurige en succesvolle samenwerking uit te stippelen.